onsdag 23. mars 2011

Tur til Storflåtan

I dag har nesten hele nimi gjengen vært på tur. Veldig fin temperatur og vær, masse sol ♥ Selve turen var 12-13 km lang. Vi gikk tur retur med lunsj og båltenning underveisd. Kjempekoselig i det fine været, men det ble litt kaldt å sitte stille etterhvert da det begynte å blåse en del. Var da godt å komme igang og bli varm igjen. Er nå kjempesliten og veldig trøtt, men det er litt tidlig å kvelle alt nå klokka er ikke mere enn litt over halv ni på kvelden. Da tror jeg det blir en veldig tidlig morgen i morgen. Jeg skal riktignok opp litt tidligere enn vanlig i morgen, da jeg skal ta utskrivings blodprøve kl. 07.00. Får håpe de treffer på første forsøk denne gangen.

I går hadde vi beep test, det gikk bedre enn da vi kom inn. Forbedret med med nesten tre minutter. Det er fortsatt stort forbedringspotensiale, så jeg håper det går ennå bedre når jeg kommer tilbake i juni. Jeg er glad jeg så en endring da for det hadde vært kjempekjedelig om jeg hadde vært akkurat på det samme.
Jeg hadde også time hos legen for utskrivingssamtale, ikke så veldig spennende. Kom litt seint til pilates timen men sånn blir det når vi må innom mange forskjellige i forskjellige samtaler.

I morgen skal vi ha gåtest, så håper jeg forbedrer meg der også. Det har tint mye her de siste dagene, så jeg ønsker og håper at løypa kan gås med joggesko, det hadde vært godt det og slippe de vinterstøvlene ☺

snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar