mandag 21. mars 2011

Siste uken...

Ja da er den 10'ende og siste uken i gang. Veldig rart og tenke på at neste tirsdag skal jeg jobbe igjen.... Tiden har gått veldig fort siden 17 januar. Har blitt noen erfaringer rikerer, kiloer lettere og mye bedre form.
Denne uka skal vi ha gåtest og beep test igjen, håper da på å se forbedringer siden første uken, og det regner jeg med også ☺ Ellers er denne uken litt "rar" det er mange timer og tester som alle skal ha.
Vi skal også ha en dagstur til Storflåten, vet ikke hva og hvor det er hen, men de sa vi skulle få litt mere info på kick off i morgen. Regner med at det er her i nærheten et sted. Så da håper jeg på finvær på onsdag også. Var 10 varmegreder ute her nå ca kl. 21.00 i kveld. Det rant skikkelig av snøen som smelter nå, det betyr vel at våren ikke er så langt unna.
Jeg var ute og kjøpte ny seng på lørdag. Orker ikke å sove i den som er hjemme lenger. Har sagt lenge at vi trenger nye madrasser i den senga, men det har jo ikke blitt noe. Jeg har vel ikke skjønt hvor dårlige de var før jeg kom til nimi og sov i senga mi her. Den er 100 ganger bedre enn den jeg har hjemme. Har ikke hatt vondt i kroppen en gang siden jeg kom hit...eller det er jo å ta i litt da. Har sevlfølgelig hatt "vondt" etter trening osv. Men ikke kun for å ha sovet i senga. Det har jeg virkelig hatt når jeg har vært hjemme. Så nå reiser senga ut, og inn kommer en kontinental seng med masse madrasser ♥ Jeg håper virkelig at det blir bra ☺ Håper vi får hentet og satt den opp neste mandag. Det hadde vært kjempedeilig og begynne hjemmetilværelsen med ny seng og en god natts søvn ☺
I morgen starter dagen med beep test, badminton og pilates. Rekker vel ikke hele pilates timen, jeg skal ha utskrivingssamtale med legen.
Nå er det tid for å begynne opplading til i morgen. Skal prøve og få oppdatert et par ganger til før jeg reiser hjem. Kan jo hende det blir noen innlegg hjemme også ☺

snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar