søndag 13. mars 2011

to uker igjen.....

Tiden går jammen fort, nå er det kun to uker igjen på hovedoppholdet mitt her på nimi. Blir litt godt og komme i vanlig gjenge igjen. Jeg blit litt lei denne leirskolefølelsen. Må vel si at jeg ikke hadde kjempelyst til å reise tilbake i dag. En helg går så innmari fort.
Det er en ting som er helt sikkert da, og det er at jeg trenger nye madrasser i senga hjemme, jeg sover så elendig dårlig..... har virkelig merket at madressen er dårlig hjemme etter at jeg kom til nimi for her er senga god og jeg sover kjempegodt ☺ Jeg har sagt lenge at jeg har lyst på nye madrasser i senga men det har jo ikke blidt noe. Men nå tror jeg virkelig det er på tide.

Vi har vært en tur i det store utlandet i dag, fikk kjøpt meg nye goretex joggesko. De jeg hadde var/er helt utslitte. Var ikke de billigste de hadde, men de er forhåpentlig vis gode. De er forsåvidt like de jeg har ifra før bare litt annen farge. Trenger goretex når jeg og hundegutten er på tur og det er vått på bakken, duger ikke med vanlige joggesko da, blir våt bare jeg ser på bakken :)

Forrige uke gikk som vanlig den mye trening og ennå litt mere trening. Kjenner virkelig forskjell på forme etter at jeg kom hit. Har tittet litt på treningssentere når jeg kommer hjem. Må finne ut hvor jeg skal begynne. Har lurt på om jeg skal se om jeg får meldt meg inn på et i løpet av neste helg så det er i orden til jeg kommer hjem den 28 mars.

I neste uke har vi faktist fått litt flere teoritimer igjen.... syns nå det var litt merkelig, men de har helt sikkert en plan med det. Vi har også vår første time med 75 min spinning, det kan bli spennende. Har lurt på om jeg skal velge rød spinning på den av valgdagene denne uka... må bestemme meg fort, for det er allerede til tirsdag.

nå må jeg gi meg for nå kjenner jeg at det ikke er lenge før ole lukkøye kommer på besøk♥

snakke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar