søndag 27. mars 2011

Festmiddag og revy.

Da er den siste kvelden her da. Er ganske snart klar for senga, kommer en dag i morgen også. I dag her jeg pakket, vasket og ryddet ut av rommet. Det er ganske stusselig her nå, ikke mye som er igjen her inne.
I dag har vi hatt revy med revygruppen "Full kontroll" den var så knallmorsom, lenge siden jeg har ledd så mye ja. Stakkars Lars, hann fikk gjennomgå, men de har vel de andre lederne en del av skylden for. Han var ikke der de to første ukene våre, og hver gang det var noe som gikk galt da, så kom det "det er Lars det" den har forsåvidt kommet etterpå også når han ikke har vært der.
Har også hatt festmiddag i dag, trerettes fikk til og med dessert ☺ Veldig god mat i dag, tror nesten det var noe av det beste vi har fått her..... vi har jo fått en del rart da men...... en ting som er sikkert er at det nok ikke er noen som skal ha anisgrulrøtter hjemme. Det er ikke godt!!!
Har blitt veid og målt ut denne uka også. -15 kilo, -16,5 cm i livet og -7 cm rundt rompa. Veldig fornøyd med det ☺
Nå skal vi ha 13 uker hjemme, vi er tilbake en uke ifra den 27/6, det blir spennende å se hvordan det går med de forskjellige. Noen kommer jeg jo til å ha kontakt med før juni, men det blir jo langt ifra alle. Er jo heller ikke alle man er like på nett med, og det er jo ikke så rart. Vi er jo noen og femit forskejllige individer her og det er klart at alle kan man da ikke gå sammen med. Sånn er det nok alle steder med så mange mennesker samlet på et sted over lang tid. Men det har gått veldig bra, uten de helt store feidene som jeg vet om ihverfall.
Nå er det tid for senga.
Skal se om jeg får oppdatert innimellom når jeg er hjemme også om hvordan det går ☺

natta...zzzzzzzzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar