tirsdag 1. mars 2011

Rød spinning....

I går hadde vi vår introduksjon til rød spinning, det var en interesant opplevelse... er ikke helt sikker på om jeg likte det eller ikke. Syns egentlig at det var veldig ok da vi viste at vi skulle tråkke det vi klarte så så lenge sittende og stående før vi skulle roe ned. Men ble veldig sliten da, er jo oppi mot makspuls. De blå timene er på en annen måte. De røde timene vil komme som valg, har ikke bestemt meg for om jeg kommer til å velge de eller ikke ennå.
Vi hadde også strukturkurs i går, syns ikke jeg har så veldig mye utbytte av det her, er ganske begrenset hva jeg kan gi meg selv av oppgaver...... Kan nok hende det er bedre ute i det virkelige liv og ikke inne i nimi boblen som vi er her... :) Men for all del, vi trenger det nok det er ikke det....

I dag har vi hatt en ganske rolig dag. Begynte med gåtur for hele gruppen vår. Fortsatte med Yoga som jeg fortsatt ikke vil si at jeg har dreisen på men.... det kommer seg litt og litt.... aktive bein..... tvist torso....  Syns selv at jeg har bedre dreisen på pilatesen ☺
Dagen ble avsluttet i styrkerommet. Makkeren min var syk i dag, så jeg har gått runden selv. Det tar jammen lang tid og bære vekter frem og tilbake alene, det går kjappere når vi er to... Fikk egentlig en ny makker, men hun ble også sendt i seng i dårlig form.... så da var det vel rett og slett ikke meninga i dag da.
Har vært en tur på sparkjøp i kveld skulle se etter en ullstilongs, ble litt mere også. Litt til både T og meg. Da har jeg med meg en liten overraskelse til helgen ☺
Har kommet helt til mønsteret på mariusgenseren. Skal se litt på det nå, må komme meg i gang her på rommet tror jeg. Må jo sjekke at det blir riktig ☺ Lenge sidne jeg har strikket mønster, så det blir spennende.


snakkes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar