tirsdag 8. mars 2011

tittei :)

Da har det jammen blitt en stund siden igjen. Det skjer ikke så veldi mye spennende her. Det går stort sett i trening, trening og trening :) Mener ikke å klage, jeg er kjempeheldig som har fått denne plassen. Men kroppen begynner nok og bli sliten. Ifra å trene nesten ingenting til og trene forholdsvis mye er nok litt tøft Formen har blitt veldig mye bedre og jeg har fått mye mere muskler og det er kjempebra ☺ Veldig fornøyd med det, men er nok sliten også.
Kjenner litt på at jeg blir litt lei denne "leirskole følelsen" innimellom, men nå er det under tre uker igjen til vi  skal tilbake til hverdagen og ut av nimi boblen. Det kan bli tøft det også, da skal jeg jo ta med meg det jeg har lært her inne, inn i min hverdag og få det til og fungere med matlaging, jobbing og trening. Jeg regner med at det skal gå bra :)

I helga var jeg på årets første bilcross løp. Det var et 3 timers løp med 3 sjåfører pr. bil. T og to til skulle bruke det som skal være min bil i år. De sto på og byttet motor, alt virket bra men den gang ei..... bilen gikk ca 1 time. Da var den ferdi kokt og toppen ferdig. T har begynt å se på den i dag, toppen må sendes på plansliping. Jeg vet ikke helt hva det er, men håper bilen blir frisk igjen ☺

Ellers skal jeg hjem i helga også. Tror dette er første helga uten noen planer. Skal bli godt med en rolig helg hjemme også. Regner med at hundegutten min vil være med meg på en tur eller to ☺♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar