torsdag 3. mars 2011

halloooen.... :)

Nå har vi hatt vår første time med skolekjøkken. Vi ble delt i to grupper, den ene var på kjøkkenet og den andre fikk en oppgave å gjøre. Jeg havnet selvfølgelig med oppgave denne gangen, men da blir det vår tur til kjøkken i neste uke.
Vi fikk servert linsesuppe, bønnestuing, salat, dressing og en halv tortilla lompe til bønnestuingen. Det smakte ikke så allerverst, men jeg ble ganske luftig i maven på kvelden da, kan det han noe å gjøre med bønnene tro............ ☺ Det var ikke bare jeg som luftet.........
Oppgaven gikk ut på å finne ut ting som jeg skal endre med mine matvaner hjemme i dag, vi skulle sett opp 4 ting det gikk forsåvidt greit det ☺
Ellers i går hadde vi zumba for andre gang, det er moro selv om jeg ikke har alle trinnene inne og klarer og vrikke like mye på hoftene som Irina, men hun må jo komme ifra et eller annet sirkus. Den dama er tøyelig i alle retninger tror jeg.
Vi skulle også hatt badminton men de hadde dobbel bokket gymsalen i går, så vi fikk egenstyrt trening som vi egentlig skulle hatt i dag. Da gikk jeg tur sammen med tre andre.
Badminton timen i dag ble da innebandy og en liten tur i vektrommet. Gruppen min har vist klart å lage en intern konkuranse med noen i gruppe to men hvor mange kilo vi klarer i beinpress. Jeg klarte å dytte opp 360 kg prøvede meg på 400 men det gikk ikke. Var et par jenter som klarte det da....  Kanskje klarer jeg det før jeg skal hjem vi får se. Er litt usikker på om jeg har lyst til å tøye denne strikken så langt, hva om det skjer noe....... Kjenner at jeg har et kne som ikke er helt godt i dag, har blitt en del løping på det i dag, er jo ikke akkurat vant til det med denne store kroppen....
Ellers i dag har vi hatt vår første time med sirkel trening i sal. Var helt ok det ☺ Hadde også pilates med litt hardere program enn vi har hatt før. Kjente det i magen gitt.. ☺ Klarer ikke altid alle repetisjonenen heller jeg men jeg kjenner jo at jeg har fått mye mere muskler enn når jeg kom hit.
Så summa summarum så er det ikke så allerværst.
Ellers har jeg kommet meg til mønsteret på mariusgenseren. Tror nesten jeg blir ferdig med å strkke den før jeg skal reise hjem igjen. Den blir nok ikke montert før etter hjemkomst, må ha litt hjelp av mamma'n min til det. Det er mange år siden sist jeg strikket en genser, og jeg har aldri montert en. Har tenkt jeg skal gjøre det selv denne gangen da med litt hjelp.
I morgen skal jeg reise hjem en tur igjen, blir nok til det de neste helgene også. Det er bilcross løp på lørdag,. 3 timers løp med 3 sjåfører, da skal T og to til skal kjøre. Jeg må opp tidlig, skal hjelpe til med innsjekk og bud.

Nå er det natta her. Snakkes skriv gjerne en kommetar hvis du som leser har lyst ☺
Natta......zzzzzzzzzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar