onsdag 16. mars 2011

75 minutters spinningtime....

Var en intersant opplevelse, tungt men det gikk. Det hadde aldri gått før. Et godt bevis på at vi er i bedre form her. Nå er det ikke lenge igjen, kjenner at vi begynner på innspurten.... skal bli godt å komme hjem også :)
Jeg har kommet ganske så langt på mairusgenseren min, driver med første armen. Bolen er ferdig. Håper å være ferdig til jeg skal reise hjem, så det bare er montering igjen :) Det må jeg og mamme gjøre i fellesskap en dag da jeg aldri har montert en genser før, men det er sannelig på tide at jeg lærer det :)
Vi har også hatt vår siste obligatoriske time med Yoga blir nok den siste med pilates i morgen. Det kommer som valg neste uke... det er veldig rar tanke egentlig. Vi har også begynt med utskrivingsamtaler hos de forskjellige. Jeg har min første i morgen med ernæringsterapauten. Lege til tirsdag. Idrettspedagogen vet jeg ikke ennå. Har ikke fått min time der ennå, men den kommer nok.
Neste uke skal vi ha gåtest og beep test på nytt. Da håper jeg virkelig at jeg ser forbedring ifra da vi kom hit. Jeg regner ihvertfall med det på beep testen. Jeg er ikke kjapp og det her jeg aldri vært så gåtesten er jeg litt mere usikker på, men antar at det blir en ganske god forbedring der også.... ☺
I morgen skal jeg og to til ut og spise på salt & pepper. Vi avtalte det for lenge siden, at vi skulle reise dit og spise middag en dag før vi skulle reise hjem. Det blir kos ☺

snakkes ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar